Siri 11: Bab 10

Kehadapan saudara Amirul Hafiz,
Saya mulakan dengan ucapan maaf. Maaf kerana saya baru membalas surat suadara. Bukan senang untuk mempercayai seseorang tambahan pula orang yang tidak pernah kita bersua.

Saya telah membaca ketiga-tiga surat saudara yang meminta saya menyahut salam perkenalan dari saudara. Pertama kali saya menerima surat dari saudara, sya anggap ini smua gurauan dari seorng senior. Nmun melihat kesungguhan saudara, sy mula membuka sedkit pintu hati saya untuk menyahut salam perkenalan.

Sya rasa saudara sudah tahu bnyk tentang sya. Memandang saudara sanggup 'meminjam' buku kedatangan kelas saya. Tapi, sebagai permulaan persahabatan saya nyatakan sedikit tentang saya. Ya, Sya seorng pendiam, itu yang ramai tafsirkan. Namun pada yng telah bergelar rakan karrib sya, sya sebenrnya seorg yg suka bercerita. Tak percaya?.

Sebelum saya mengundur diri, sya mohon saudara merahsia prkra ini. Saya harap saudara faham dan menghormati permintaan saya. Sekian. Jika ada keizinan Ilahi tentu jika berjumpa lagi.

Ynag Benar,
Najah Amira

Comments

Popular Posts